Cultura foii de calcul tabelar veche de zeci de ani nu își mai are rostul într-o organizație modernă.

Scena crimei

Ultima scenă a acestui videoclip s-a repetat din nou și din nou de-a lungul întregii mele cariere. Mai mulți oameni îngrămădiți peste un laptop cu cineva (de obicei cu mine) introducând formule într-o foaie de calcul tabelar, în încercarea de a înțelege ceva dintr-o serie de date și a reconcilia rezultatul cu cifrele altora. Această realitate a fost creată ca urmare a faptului că încă folosim tehnologia foii de calcul, care a ignorat în mare măsură nevoile utilizatorului de afaceri.

Înainte de a spune: „Asistăm la discursul unui alt criminal al foii de calcul”, să știți că mi-am construit cariera folosind foi de calcul ca să eficientizez procesele manuale istovitoare și să îmbunătățesc viața oamenilor. Povestea mea preferată este aceea că am simplificat un efort contabil operațional care, pentru a fi finalizat, implica munca două persoane timp de cinci zile…în fiecare lună. Rezultatul final? Femeia care a susținut acest efort manual timp de 10 ani m-a îmbrățișat și mi-a mulțumit pentru că, după cum am aflat, își amânase pensionarea întrucât se dedicase așa de mult muncii ei și rezultatelor încât nu avea încredere că altcineva o va face cum trebuie.

Din păcate însă, majoritatea bărbaților și femeilor de afaceri se bazează încă pe această metodă învechită pentru a-și conduce afacerea. Dați-mi voie să vă prezint motivele pentru care a venit timpul să uităm de foaia de calcul și adăugarea de extensii de extindere a funcționalității, prin care nu se obține decât ascunderea realității:

Datele sunt obținute din mai multe sisteme.

Conectarea datelor dispersate pentru a obține întreaga poveste este singura modalitate de a obține informații corecte și asigura organizației perspective aplicabile.

Asta a fost acum 20 de ani.

  • O bancă regională de top din SUA a furnizat recent o aplicație de analiză care avea 43 de surse de date dispersate.

  • O organizație globală de leasing a rezolvat un coșmar de raportare, prin combinarea a șapte sisteme de pe tot globul, transacționând în 24 de valute diferite.

Schimbarea organizațională este constantă

Instrumentele de interogare tradiționale au lucrat zeci de ani la rezolvarea problemei prin gestionarea ierarhiilor și cuburilor, presupundu-se că acesta este modul în care o organizație este administrată. Cu toate acestea, complicația produsă printr-o simplă schimbare organizatorică, are ca rezultat întârzierea muncii departamentului IT și frustrare în afaceri.

  • Recent, un client a construit o aplicație de analiză dintr-un registru general Oracle și rezolvat opt luni de proiecte întârziate, în mai puțin de o săptămână. Acest efort a inclus crearea unui tabel de ierarhie dinamică, care a permis analistului să ajusteze / modifice ierarhia din mers.

  • O altă practică obișnuită constă în a adăuga tabele de prezumții modelului de date care conține „Data de Început” și „Data de Final”. Acest lucru permite unei organizații să țină cont de faptul că ipotezele se schimbă iar raportarea și analiza trebuie să monitorizeze schimbările în timp real.

Analizarea în detaliu este întotdeauna necesară.

Preagregarea datelor, în scopul de a reduce numărul de rânduri a fost o tehnică dezvoltată acum zeci de ani pentru a ține cont de faptul că din punct de vedere istoric, erau pur și simplu prea multe rânduri de date de gestionat. Acesta este motivul principal pentru care creăm foi de calcul masive și stocăm acest detaliu în afara IT.

  • Acum aproape cinci ani, am prezentat prima mea aplicație Qlik Directorului meu General și prima lui întrebare a fost „Pot să analizez în detaliu”? Bineînțeles că răspunsul a fost da.

  • La cererea recentă a unui client, ne-am alăturat unui fișier de 800.000 de clienți având 8 milioane de tranzacții și asta în mai puțin de 30 de minute. Având toate tranzacțiile puse la dispoziția analistului (și, în cele din urmă a întregii organizații), o transformare în afara culturii foii de calcul va evolua rapid.

Argumentul de încheiere:

Fiți atenți la instrumentele de vizualizare care pur și simplu extind problema foii de calcul și nu au capacitatea de a o eradica. Simpla vizualizare este insuficientă.

Puteți afla mai multe urmărind unele dintre webinarele noastre specifice Serviciilor Financiare aici: http://go.qlik.com/FinServOnDemand.html

Până data viitoare, eliberați-vă din închisoarea foii de calcul!

cum te putem ajuta?

Contactează-ne pentru orice nelămurire sau cerere legată de BI. Te vom ajuta cu mare drag. 

Folosind in continuare acest site, sunteti de acord cu folosirea cookies. mai multe informatii

Setarile cookies in acest website sunt setate sa "allow cookies" pentru a va oferi cea mai buna experienta de navigare posibila. Continuare folosirii acestui site, fara a schimba setarile cookies sau acceptarea acestor setari mai jos, ne ofera consimtamantul dvs. pentru utilizarea lor.

Close