Unicorni! Sau poate Analize Digitale?

Nu toate companiile beneficiază de luxul de a achiziționa on-line un unicorn...

La data de 8 august 2016, Wal-Mart a fost de acord să plătească 3 miliarde $ pentru propriul lor unicorn numit Jet.com. Nu, n-au plătit pentru un cal magic cu un corn, ci mai degrabă pentru un startup privat de e-commerce, cu o evaluare favorabilă. Jet.com este un site de cumpărături care în prezent nu este profitabil, dar este cea mai recentă achiziție Wal-Mart în cursa lor la cuțite de a concura cu Amazon.

Motivul acestui gen de achiziție este acela de a-și crește comerțul electronic și afacerea digitală, ceea ce este indicatorul de creștere a aproape fiecărui retailer de pe piață. Potrivit publicației on-line Economist, „Vânzările e-commerce de anul trecut la nivel mondial ale Wal-Mart au crescut cu 12%, la 13,7 miliarde $, comparativ cu o creștere de 20%, la 107 miliarde $, în vânzări înregistrate de Amazon”. Ei au nevoie să ia măsuri pentru a reduce distanța față de Amazon, și cu Jet.com primesc o infuzie atât de tehnologie cât și de talent pentru a-și consolida capacitatea de e-commerce.

Pentru mine, marele câștig nu constă atât de mult în achiziție ci în fuziunea companiilor de retail de modă veche cu companiile moderne, tehnologice de azi. La prima vedere, pare o căsătorie ciudată. Cei mai mulți comercianți cu amănuntul sunt cumpătați, au marje mici de profit și personal redus. Aceștia storc fiecare bănuț din modelul lor de afaceri pentru a face profit. Cele mai multe companii tehnologice nu fac profit și nu sunt îngrijorate de asta. Cu toate acestea, creșterea explozivă din canalul digital a industriei de retail are atenția tuturor, oferind oportunități reale chiar și companiilor din domeniu alimentar, renumite pentru marjele de profit foarte mici.

Așa că, dacă prinderea revoluției digitale este cheia pentru creșterea comerțului cu amănuntul și nu toată lumea își poate permite un unicorn de 3 miliarde $, atunci care este cel mai bun mod de a profita la maximum de prezența dumneavoastră digitală?

Răspunsul se află în datele d-voastră:

  1. Cât de eficientă este Prezența mea Digitală? Raportarea tradițională agregată de la furnizorii de e-commerce necesită etichetare complexă, date latente și raportare agregată care ia în considerare numai sistemul de e-commerce. Acest lucru duce la oportunități ratate. Lucrurile nu stau așa cu partenerul tehnologic Qlik Celebrus, care asigură captarea datelor digitale la nivelul cel mai detaliat, fără marcare și aproape în timp real.

  2. Ce Clienți ar Trebui să Vizez? Odată ce datele sunt capturate, este necesară o platformă de analiză vizuală care nu numai că poate profita de datele digitale capturate, dar poate și combina alte surse de date interne și externe de la marketing omnicanal, loialitate clienți, vânzări și lanț de aprovizionare.

  3. De ce a fost Abandonat Coșul de Cumpărături? Uneori cărucioarele de cumpărături sunt abandonate din cel mai simplu motiv. Site-ul web nu a funcționat cum trebuie. Un cumpărător s-ar putea să nu mai revină dacă site-ul are erori.

Vestea bună este că nu aveți nevoie de un unicorn de 3 miliarde $ pentru a profita la maximum de canalele digitale. Qlik poate furniza capacitățile necesare pentru a înțelege datele digitale. Vă invit să descărcați varianta Demo a Qlik, Teradata Aster & Celebrus Shopping Card Abandonment pentru o testare. Un singur clic vă poate aduce milioane.

cum te putem ajuta?

Contactează-ne pentru orice nelămurire sau cerere legată de BI. Te vom ajuta cu mare drag. 

Folosind in continuare acest site, sunteti de acord cu folosirea cookies. mai multe informatii

Setarile cookies in acest website sunt setate sa "allow cookies" pentru a va oferi cea mai buna experienta de navigare posibila. Continuare folosirii acestui site, fara a schimba setarile cookies sau acceptarea acestor setari mai jos, ne ofera consimtamantul dvs. pentru utilizarea lor.

Close