Organizațiile din domeniul serviciilor financiare au nevoie să transpună pe teren informațiile analitice pe care le dețin.
- 29th iulie 2016
- Posted by: Plaut Romania
- Category: best practices, qlik
Pentru o lungă perioadă de timp, noi, cei de la Qlik, am crezut că este o oportunitate de aur pentru companiile din domeniul serviciilor financiare să preia unele dintre cele mai bune perspective analitice pe care le generează pentru personalul din cadrul birourilor și să le folosească pe teren. Să le pună la dispoziție angajaților care iau contact cu clienții, oamenilor care vând servicii precum și persoanelor care stabilesc dacă un client beneficiază sau nu de o experiență satisfăcătoare.
Oamenii care lucrează pe teren contează cu adevărat, ei sunt cei care interacționează cel mai mult cu clienții – prima impresie – și totuși, în atât de multe organizații ei sunt cel mai slab echipați să-și servească clienții așa cum și-ar dori.
Astfel încât am demarat un studiu, în parteneriat cu Wall Street Journal Custom Studios, în care au fost intervievați 300 de directori executivi din domeniul serviciilor financiare, cu privire la modul în care aceștia își gestionează datele și modul în care le utilizează ca să conducă la criterii cheie de luare a deciziilor pe marginea afacerilor lor.
Unele dintre descoperirile cheie au fost :
-
Numai jumatate din reprezentanții companiilor intervievați înțeleg în mod clar cine, de ce informații are nevoie în activitatea pe care o desfășoară pentru a-și îndeplini cel mai bine sarcinile de serviciu.
-
În timp ce companiile din domeniul serviciilor financiare au acces la informații elocvente generate de datele lor, de multe ori aceste date nu ajung la angajații din prima linie a organizației. Respectiv la cei care iau contact direct cu clientul și au cel mai mult nevoie de ele.
-
În timp ce majoritatea directorilor executivi cred că producerea extinsă de perspective analitice este o prioritate, mai putin de unul din cinci (20%) intenționează să sporească în mod substanțial capacitatea companiei lor de a furniza perspective analitice pentru fiecare parte a organizației lor.
Așa că, în ciuda faptului că se știe că angajații care iau contact direct cu clienții sunt cei care ar avea cel mai mult de câștigat din perspective analitice, organizațiile din care fac parte nu depun eforturi suficiente pentru a le obține informațiile de care au nevoie.
La Qlik am creat soluții care ajută angajații din prima linie din cadrul băncilor și companiilor de asigurare să-și servească mai bine clienții, să ia decizii de vânzare mai informate și să construiască relații mai strânse cu clienții. Este una dintre soluțiile de afaceri despre care credem că oferă cele mai mari beneficii posibile. Am publicat recent un document care analizează mai în amănunt cele 12 soluții de top ale noastre din domeniul serviciilor financiare.