Cinci moduri în care Qlik a ajutat o întreprindere mică să se transforme într-o companie de 100.000.000 USD.
Mica întreprindere de astăzi face subiectul articolului unui invitat, scris de Ben Panzarino, un manager de marketing afiliat din cadrul Modernize, care se ghidează după date. Mi-ar plăcea să vă povestesc cum Qlik a ajutat Modernize să ajungă la o cifră de afaceri de 100.000.000 USD, dar este probabil mai bine să o auziți direct de la ei!
În mod cert, lucrurile stăteau altfel acum zece ani. Primul iPhone nici măcar nu fusese lansat pe piață. Facebook avea doar doi ani; Twitter, abia ce apăruse. Între timp, Modernize, compania noastră era la început de drum. Jason Polka, fondator și Director General, urmând exemplul comis voiajorilor, se plimba prin cartiere căutând case care necesitau renovare. După ce vorbea cu proprietarii, le trimitea datele prin fax – da, la vremea respectivă toată lumea folosea faxul – contractorilor de renume din oraș.
Dezvoltarea rapidă din ultimii zece ani a făcut ca Modernize.com să devină una dintre cele mai mari companii de renovări locuințe din Statele Unite ale Americii. Marketingul digital a luat locul bătutului din ușă în ușă, iar faxurile au fost înlocuite de calculatoare prevăzute cu aplicația Qlik. Tehnologia de ultimă oră ne-a permis să devenim punctul de plecare pentru aproximativ șapte la sută din toate instalațiile solare rezidențiale, ceea ce este o dovadă de neșters a eficienței rezidențiale și utilizării energiei mulți ani de acum încolo. Cât s-au schimbat lucrurile!
Datorăm foarte mult analizelor exacte generate de Qlik și rapoartelor ușor de utilizat. Aceste unelte sunt folosite în toate aspectele afacerii noastre, de la trasarea așteptărilor clienților la modelarea culturii companiei. Iată primele cinci moduri în care Qlik ne-a ajutat să înflorim de la originile noastre foarte umile la o companie de 100.000.000 USD.
Situație financiară transparentă, disponibilă fiecărui angajat
Detaliile financiare ale Modernize a nu sunt ținute sub cheie, ci sunt disponibile oricui din cadrul companiei, afișate pe mai multe monitoare mari de-a lungul biroului. Astfel, angajații pot revizui analizele de ultimă oră în timp ce se îndreaptă către a doua ceașcă de cafea.
Gestionarea contului de date de rezervă
Qlik ne ajută să înțelegem dintr-o privire tendințele pieței, astfel încât să ne putem concentra eforturile acolo unde acestea vor fi cel mai utile proprietarilor și contractorilor pe care îi ajutăm. Ne putem chiar schimba strategiile în funcție de locație, astfel încât să se plieze intereselor regionale, lucru care se potrivește perfect modelului nostru de afaceri. Oferă de asemenea managerilor noștri informații despre metodologiile competitorilor noștri, astfel încât putem vedea ce planuri au și răspunde mai repede decât oricând.
Mai mult marketing strategic prin e-mail
În cadrul Modernize susținem tactici de marketing interne care fac abordarea noastră generală mai puțin invazivă, iar uneltele Qlik au ajutat echipa noastră de marketing prin email să construiască un depozit de date pentru a stoca analize și informații despre destinatarii din listele noastre de adrese. Acum e-mailurile noastre ajung mai precis și în final generează mai multe venituri pentru companie.
Raportarea la fața locului echivalează cu demonstrații și prezentări neîntrerupte
Clienții nu vor mereu să asiste la prezentări statice și grafice pregătite în avans – doresc să vă vorbească de toate aspectele muncii lor chiar acolo, în timpul întâlnirii. Qlik permite agenților noștri de vânzări să creeze rapoarte și să analizeze datele semi-demonstrativ, astfel încât aceștia pot crea prin colaborare o soluție croită special pentru client. Având acele informații susținute de date în timp real, raportarea devine și mai credibilă, oferind clienților noștri liniște sufletească.
Și cel mai important, ne ajută să oferim clienților noștri ceea ce au nevoie
Nu am fi ajuns nicăieri fără proprietarii și contractorii pentru care lucrăm în fiecare zi. Odată cu integrarea Qlik, le permitem clienților să ia decizii în cunoștință de cauză. Înțelegerea problemelor pe care le întâmpină clienții noștri ne ajută să clarificăm îngrijorările acestora și să stabilim în mod clar ce așteptări pot avea de la soluțiile noastre.
Qlik ne oferă obiectivul digital de care avem nevoie pentru a vedea clar nevoile reale și dorințele potențialilor clienți, fără nici o distorsiune de pe web. Putem să tratăm fiecare client ca pe o persoană cu o situație proprie și unică – deoarece pentru noi, asta se înțelege prin renovarea casei.