Companiile în care există data literacy sunt mai performante

Cam asta este concluzia unui studiu internațional realizat de Qlik, ca parte a inițiativei internaționale pentru promovarea data literacy – Data Literacy Project (https://thedataliteracyproject.org/). The Data Literacy Index setează un mecanism de măsurare a gradului de data literacy în cadrul companiilor.

Cum a fost definită noțiunea de corporate data literacy

În baza acestei metodologii au fost analizate companii la nivel internațional (average organization size $10.7b enterprise value), iar rezultatele studiului scot în evidență faptul că acele companii care au obținut un scor mai mare de data literacy sunt și acele companii care performează mai bine la nivelul următorilor indicatori: gross margin, Return-on-Assets, Return-on-Equity and Return-on-Sales – și nu doar la nivelul acestor indicatori.

Nivelul de corporate data literacy – The Data Literacy Index – la nivelul industriilor 0 = slab, 100 = excelent

Un alt rezultat interesant al acestui studiu, scoate în evidență faptul că Singapore este națiunea cea mai literată în materie de date, ea obținând scorul cel mai mare de data literacy la nivel internațional. Rezultatele sunt obținute, evident, prin analiza nivelului de data literacy din cadrul companiilor.

The Data Literacy Index la nivel regional

Europa a obținut cel mai bun scor la nivelul corporate data literacy.

Voi care considerați că ar putea fi nivelul de corporate data literacy în România?



Lasă un răspuns

Folosind in continuare acest site, sunteti de acord cu folosirea cookies. mai multe informatii

Setarile cookies in acest website sunt setate sa "allow cookies" pentru a va oferi cea mai buna experienta de navigare posibila. Continuare folosirii acestui site, fara a schimba setarile cookies sau acceptarea acestor setari mai jos, ne ofera consimtamantul dvs. pentru utilizarea lor.

Close